Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Biblioteka

NASZ FACEBOOK KLIKNIJ TUTAJ -> F A C E B O O K 

Innowacyjne zajęcia z najmłodszym czytelnikiem - teatrzyk Kamishibai.
 
Teatrzyk Kamishibai - papierowy teatr rodem z Japonii bardzo zainteresował najmłodszych, którzy odwiedzili bibliotekę szkolną. Wspólnie nauczyliśmy się, jak jest zbudowany taki teatrzyk, wysłuchaliśmy "Bajki o Wiśle" i opowiadania "Czułość".
Rozstaliśmy się oczarowani wymowną prostotą Kamishibai i z zamiarem stworzenia własnego klasowego teatrzyku! Dziękujemy nauczycielom za wspieranie uczniów i nadzorowanie ich pracy.
Kliknij GALERIA

 

NARODOWE CZYTANIE 2019
Para Prezydencka wybrała osiem lektur na Ósme Narodowe Czytanie :
„Dobra pani” – Eliza Orzeszkowa
„Dym” – Maria Konopnicka
„Katarynka” – Bolesław Prus
„Mój ojciec wstępuje do strażaków” (ze zbioru: „Sanatorium pod Klepsydrą”) – Bruno Schulz
„Orka” – Władysław Stanisław Reymont
„Rozdzióbią nas kruki, wrony…” – Stefan Żeromski
„Sachem” – Henryk Sienkiewicz
„Sawa” (z cyklu: „Pamiątki Soplicy”) – Henryk Rzewuski
 
Narodowe Czytanie odbędzie się 7 września 2019 roku, ale już dzisiaj zachęcamy do sięgnięcia po wymienione powyżej tytuły.

 

 

Data dodania: 2019-09-30 12:41:44
Data edycji: 2021-08-23 20:09:53
Ilość wyświetleń: 1838

Konkursy

Konkurs Kaszubskiej Pieśni Bożonarodzeniowej
Więcej informacji

ERASMUS PLUS

Erasmus + Corner
Więcej informacji

Kalendarz

Kwiecień 2025
NdzPnWtŚrCzwPtSob
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910
Dzisiaj: Poniedziałek, Kwiecień 14, 2025

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Strefa Nauczyciela

Potrzebne informacje oraz dokumenty
Zobacz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej