Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Europejski Tydzień Kodowania w naszej szkole

Europejski Tydzień Kodowania w naszej szkole

Od 5 do 20 października w całej Europie, w tym oczywiście w Polsce świętowano Europejski Tydzień Kodowania, czyli #CodeWeek2019. Na czym polega to świętowanie? Na świetnej zabawie, do której zapraszani są wszyscy bez względu na wiek. #CodeWeek2019 to inicjatywa, w ramach której świętujemy kreatywność, rozwiązywanie problemów i współpracę poprzez programowanie i inne działania związane z technologią. Główną ideą stojącą za wydarzeniem jest promowanie programowania poprzez pokazywanie młodzieży i dorosłym sposobów na realizację pomysłów przy pomocy kodu.
Nasza szkoła po raz drugi wzięła udział w Europejski Tygodniu Kodowania. Najmłodszą klasą naszej szkoły, która bawiła się z jesiennym kodowaniem była klasa 3a. Uczniowie otrzymali karty z tajemniczym kodem. Po pokolorowaniu wskazanych pól naszym oczom ukazały się jesienne obrazki. Odszyfrowywanie zadania wzbudzało wiele emocji, pojawiły się elementy współzawodnictwa a nawet współpracy. Zabawa z kodowaniem wszystkim się spodobała i na pewno będziemy wracać do podobnych zadań.
W klasach starszych z kodowaniem na lekcjach matematyki zmierzyły się klasy 4c, 5b, 5c, 6a oraz 7c. Uczniowie pracowali z kodowaniem podczas różnych tematów np. symetrie, dodawanie pisemne, mnożenie pisemne, działania na liczbach ujemnych oraz tabliczka mnożenia. Uczniowie klas podobnie jak ich młodsi koledzy świetnie się bawili podczas tych lekcji i ćwiczyli bieżący materiał.

 

Kliknij GALERIA

Data dodania: 2019-10-28 18:26:46
Data edycji: 2019-10-28 18:33:24
Ilość wyświetleń: 861

Strefa Nauczyciela

Potrzebne informacje oraz dokumenty
Zobacz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej