Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Konkurs Plastyczny „Portret Majora Henryka Sucharskiego - patrona naszej szkoły”

Konkurs Plastyczny „Portret Majora Henryka Sucharskiego - patrona naszej szkoły”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO

„Portret Majora Henryka Sucharskiego - patrona naszej szkoły”

 

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa warunki uczestnictwa w konkursie plastycznym „Portret Majora Henryka Sucharskiego - patrona naszej szkoły”, zwanym dalej „Konkursem” a także kryteria oceny prac konkursowych i warunki nagradzania zwycięzców.
  2. Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa im. mjr. Henryka Sucharskiego w Szemudzie ul. Szkolna 6, 84-217 Szemud- nauczyciel historii Dorota Penkowska- Hoppe.

 

CELE KONKURSU

Celem konkursu jest:

  1. Integracja społeczności szkolnej w przygotowanie pasowania pierwszoklasistów.
  2. Rozwijanie zainteresowania wśród uczniów osobą Majora Henryka Sucharskiego.
  3. Pielęgnowanie i utrwalanie wiedzy historycznej dotyczącej II wojny światowej.
  4. Popularyzacja wiedzy i świadomości o życiu i działalności Majora Henryka Sucharskiego.
  5. Rozwijanie i promowanie uzdolnień artystycznych uczniów.
  6. Kształtowanie wrażliwości estetycznej uczniów.

ZASADY UCZESTNICTWA

  1. Temat: Portret Majora Henryka Sucharskiego - patrona naszej szkoły,
  2. W konkursie mogą brać udział uczniowie klas 4-8 Szkoły Podstawowej im. Mjr. Henryka Sucharskiego w Szemudzie
  3. Format prac –A3, praca wykonana w pionie, techniką malarską (farby akwarelowe, plakatowe itp.), płaska nie przestrzenna
  4. Każdy uczestnik może oddać jedną pracę, wykonaną samodzielnie. Prace z widocznym udziałem osoby dorosłej, nie będą podlegać ocenie konkursowej.
  5. Prace muszą być opatrzone dołączoną metryczką: imię i nazwisko autora, klasa. 
  6. Prace przyjmowane będą do 17.10.2025r. piątek do godz. 12.30

      Prace należy dostarczyć do szkoły (do nauczyciela historii Doroty Penkowskiej– Hoppe).

  1. Po upływie terminu prace nie będą przyjmowane.
  2. Przekazana praca staje się własnością organizatora. Prace nie będą zwracane.

 

KRYTERIA OCENY ORAZ OGŁOSZENIE WYNIKÓW

  1. Oceny zgromadzonych prac dokona Jury powołane przez Organizatora.
  2. Decyzja Jury jest ostateczna.
  3. Podczas oceny prac konkursowych komisja będzie brała pod uwagę:

          - zgodność pracy z tematyką konkursu,

          - oryginalność i kreatywność w ujęciu tematu,

          - sposób ujęcia tematu,

          - walory artystyczne, m.in. kompozycja, kolorystyka, technika wykonania.

  1. Ogłoszenie wyników konkursu wraz z prezentacją najlepszych prac nastąpi 21-27 października 2025r.
  2. Informacja o terminie, miejscu i czasie ogłoszenia wyników Konkursu zostanie zamieszczona na stronie internetowej szkoły.

 

NAGRODY W KONKURSIE

  1. Laureaci otrzymają nagrody rzeczowe.
  2. Prace laureatów Konkursu zostaną wyeksponowane w szkole podczas pasowania uczniów pierwszych klas

(27.10.2025r)

Data dodania: 2025-09-26 10:51:15
Data edycji: 2025-09-26 10:53:15
Ilość wyświetleń: 242

Strefa Nauczyciela

Potrzebne informacje oraz dokumenty
Zobacz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej