Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

Laboratoria przyszłości w klasach I-III

Uczniowie klas I-III od roku korzystają ze sprzętów zakupionych w ramach rządowego programu „Laboratoria przyszłości”.
Zajęcia z wykorzystaniem sprzętu kupionego w ramach projektu mają na celu rozwijanie kluczowych wartości takich jak :
Współpraca
Rozwiązywanie problemów
Krytyczne myślenie
Umiejętności przyrodnicze - geografia
Mała i mikro motoryka
Rozwój społeczny
Budowanie kompetencji STEAM
Na zajęciach rozwijających zainteresowania uczniowie wykazują się zdolnościami organizacyjnymi i manualnymi. Ich celem jest budowanie kompetencji kreatywnych i technicznych. Podczas pierwszych zajęć zadaniem uczniów było złożenie modeli zakupionych w ramach programu #LaboratoriaPrzyszlosci. Dzieci wykazały się wyobraźnią i kreatywnością. Świetnie się bawiły, rozwijając przy tym kulturę techniczną.
Te modele, jak i inny sprzęt, czyli polydron magnetyczny i magnetyczne mapy świata, będziemy wykorzystywać na kolejnych zajęciach.
Wyjątkowe, kolorowe elementy wspierają uczniów w nauce, zwłaszcza w poznawaniu zasad budowy różnych konstrukcji. Zachęcają do eksperymentowania i poszukiwania kreatywnych rozwiązań. Praca z nowym sprzętem, to ogromne korzyści dla ucznia, świetna zabawa, która rozwija miękkie kompetencje takie jak: logiczne myślenie czy zadaniowe podejście do stawianych problemów.

Kliknij GALERIA

Data dodania: 2023-11-27 16:56:55
Ilość wyświetleń: 108

Konkursy

Konkurs Kaszubskiej Pieśni Bożonarodzeniowej
Więcej informacji

ERASMUS PLUS

Erasmus + Corner
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Strefa Nauczyciela

Potrzebne informacje oraz dokumenty
Zobacz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej