Międzynarodowy projekt e-twinning WORLD GAMING LEGACY w klasie 2b
Klasa 2b od marca do maja braÅ‚a udziaÅ‚ w miÄ™dzynarodowym projekcie e-twinning „Word Gaming Legacy”. ZaÅ‚ożeniem projektu byÅ‚o ksztaÅ‚towanie u dzieci postawy sprzyjajÄ…cej nawiÄ…zywaniu prawidÅ‚owych relacji spoÅ‚ecznych, podejmowaniu z rówieÅ›nikami wspólnej aktywnoÅ›ci zabawowej i dzielenie siÄ™ zabawami i grami ze swojego krÄ™gu kulturowego z rówieÅ›nikami z innych krajów przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii.
W ramach projektu prezentowaliÅ›my nasze gry i zabawy Å›ródlekcyjne uczniom z innych krajów oraz tworzyliÅ›my instrukcje do zabaw. W kolejnym etapie poznawaliÅ›my gry i zabawy uczniów z Portugalii, Chorwacji, Turcji oraz Rumunii, a nastÄ™pnie uczyliÅ›my siÄ™ ich, aby w koÅ„cowej fazie wykorzystać je w czasie zajęć i zaprezentować je w formie filmu.
UdziaÅ‚ w projekcie nim byÅ‚ dla wszystkich bardzo emocjonujÄ…cy. Chęć pokazania siebie, porównywania gier i zabaw z koleżankami i kolegami z innych krajów niosÅ‚a za sobÄ… wiele pozytywnych emocji i ogrom zaangażowania. ZobaczyliÅ›my, że mimo dzielÄ…cych nas kilometrów oraz krÄ™gów kulturowych, mamy ze sobÄ… wiele wspólnego, a poprzez wspólnÄ… zabawÄ™ możemy zrozumieć siÄ™ „bez sÅ‚ów”.
W toku projektu powstaÅ‚a strona internetowa oraz e-booki w prezentujÄ…ce instrukcje do gier i zabaw, które sÄ… naszym wspólnym dziedzictwem – i z których dziÄ™ki projektowi może teraz korzystać każdy.