Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Programowanie i robotyka - szkolenie nauczycieli

Programowanie i robotyka - szkolenie nauczycieli

Miło nam Państwa poinformować, że w dniu 30.09 dyrektor szkoły i nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej uczestniczyli w szkoleniach na które pozyskano środki z Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie w ramach Krajowego Funduszu Szkolnego w kwocie 5464 złote.

 Szkolenie  nr 1- Programowanie i robotyka w edukacji wczesnoszkolnej  z wykorzystaniem Ozobota. W trakcie szkolenia zdobyto następujące kompetencje:

  • jak wykorzystać roboty do realizowania treści wynikających z podstawy programowej,
  • jak włączyć treści programistyczne w zajęcia dydaktyczne z zakresu różnych edukacji,
  • realizacja kilku przykładowych scenariuszy zajęć w "Wczoraj, jutro, dziś - dni tygodnia z Ozobotem", "Poznajemy figury geometryczne z Ozobotem", w których integralną częścią zajęć będzie programowanie robotów,
  • umiejętność tworzenia programów wykorzystując programowania przez rysowanie, wykorzystując m.in. warunki, pętle, elementy logiki,

 Szkolenie nr 2- Programowanie i robotyka w edukacji wczesnoszkolnej  z wykorzystaniem Genibota. W trakcie szkolenia zdobyto następujące kompetencje:

  • jak wykorzystać roboty do realizowania treści wynikających z podstawy programowej,
  • jak włączyć treści programistyczne w zajęcia dydaktyczne z zakresu różnych edukacji,
  • kompleksowo uwzględnimy obudowę metodyczną dotyczącą programowania offline (scenariusze lekcji),
  • realizacja kilku przykładowych scenariuszy zajęć w "Wczoraj, jutro, dziś - dni tygodnia z GeniBotem", "Poznajemy figury geometryczne z GeniBotem", w których integralną częścią zajęć będzie programowanie robotów,
  • umiejętność tworzenia programów wykorzystując karty do kodowanie Genibota, wykorzystując m.in. warunki, pętle, elementy logiki,

Szkolenie n 3 “Koduj w Pythonie”. W trakcie szkolenia zdobyto następujące kompetencje:

umiejętność tworzenia gry przygodowej

  • umiejętność kodowania
  • umiejętność tworzenia scenariusza, grafiki i animacji w Pythonie
  • umiejętność nagrania efektów dźwiękowych i muzyki

Kliknij GALERIA

Data dodania: 2021-10-03 15:16:13
Data edycji: 2021-10-03 15:20:21
Ilość wyświetleń: 779

Strefa Nauczyciela

Potrzebne informacje oraz dokumenty
Zobacz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej