Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Reset
Reset

Programowanie i robotyka - szkolenie nauczycieli

Programowanie i robotyka - szkolenie nauczycieli

Miło nam Państwa poinformować, że w dniu 30.09 dyrektor szkoły i nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej uczestniczyli w szkoleniach na które pozyskano środki z Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie w ramach Krajowego Funduszu Szkolnego w kwocie 5464 złote.

 Szkolenie  nr 1- Programowanie i robotyka w edukacji wczesnoszkolnej  z wykorzystaniem Ozobota. W trakcie szkolenia zdobyto następujące kompetencje:

  • jak wykorzystać roboty do realizowania treści wynikających z podstawy programowej,
  • jak włączyć treści programistyczne w zajęcia dydaktyczne z zakresu różnych edukacji,
  • realizacja kilku przykładowych scenariuszy zajęć w "Wczoraj, jutro, dziś - dni tygodnia z Ozobotem", "Poznajemy figury geometryczne z Ozobotem", w których integralną częścią zajęć będzie programowanie robotów,
  • umiejętność tworzenia programów wykorzystując programowania przez rysowanie, wykorzystując m.in. warunki, pętle, elementy logiki,

 Szkolenie nr 2- Programowanie i robotyka w edukacji wczesnoszkolnej  z wykorzystaniem Genibota. W trakcie szkolenia zdobyto następujące kompetencje:

  • jak wykorzystać roboty do realizowania treści wynikających z podstawy programowej,
  • jak włączyć treści programistyczne w zajęcia dydaktyczne z zakresu różnych edukacji,
  • kompleksowo uwzględnimy obudowę metodyczną dotyczącą programowania offline (scenariusze lekcji),
  • realizacja kilku przykładowych scenariuszy zajęć w "Wczoraj, jutro, dziś - dni tygodnia z GeniBotem", "Poznajemy figury geometryczne z GeniBotem", w których integralną częścią zajęć będzie programowanie robotów,
  • umiejętność tworzenia programów wykorzystując karty do kodowanie Genibota, wykorzystując m.in. warunki, pętle, elementy logiki,

Szkolenie n 3 “Koduj w Pythonie”. W trakcie szkolenia zdobyto następujące kompetencje:

umiejętność tworzenia gry przygodowej

  • umiejętność kodowania
  • umiejętność tworzenia scenariusza, grafiki i animacji w Pythonie
  • umiejętność nagrania efektów dźwiękowych i muzyki

Kliknij GALERIA

Data dodania: 2021-10-03 15:16:13
Data edycji: 2021-10-03 15:20:21
Ilość wyświetleń: 578

Konkursy

Konkurs Kaszubskiej Pieśni Bożonarodzeniowej
Więcej informacji

ERASMUS PLUS

Erasmus + Corner
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Strefa Nauczyciela

Potrzebne informacje oraz dokumenty
Zobacz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej